سئو و دیجیتال مارکتینگ

اخبار و ترفندهای روز سئو

سئو و دیجیتال مارکتینگ

اخبار و ترفندهای روز سئو

نحوه ایجاد یک فید کاتالوگ فیس بوک با استفاده از SEO Spider

نحوه ایجاد یک فید کاتالوگ فیس بوک با استفاده از SEO Spider در [زمان لازم برای خزیدن در سایت شما]

 

من اخیراً با مشکلی در اتصال WooCommerce به فید خرید/کاتالوگ فیس بوک مواجه شدم که نتوانستم به طور خودکار فید را به روز کنم.

 

این باعث شد به روش‌های دیگری فکر کنم که می‌توانم فید را در کاتالوگ فیس بوک آپلود کنم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ به نظر می‌رسد ساده ترین راه حل Google Sheets بود، که سپس سؤال بعدی را مطرح کرد - چگونه می‌توانم تمام اطلاعات مورد نیاز برای فید فیس بوک را بدون بازدید از هر صفحه یک وب سایت و انجام دستی آن، در یک صفحه گسترده دریافت کنم؟ همونجا بود که یادم افتاد برای Screaming Frog کار می‌کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد