سئو و دیجیتال مارکتینگ

اخبار و ترفندهای روز سئو

سئو و دیجیتال مارکتینگ

اخبار و ترفندهای روز سئو

داده‌ها ظاهراً ثابت می‌کنند که خزیدن Googlebot کند شده است

ناشران در سراسر جهان داده‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که ظاهراً ثابت می‌کند که Googlebot خزیدن وب سایت را به طور چشمگیری کاهش داده است.

 

در چند هفته گذشته بحث‌های مداومی‌در رسانه‌های اجتماعی وجود داشته است که Googlebot خزیدن خود را به طور چشمگیری کاهش داده است. به عنوان مثال، بنیانگذار یک سرویس تجزیه و تحلیل خزیدن وب، نموداری را توییت کرد که نشان می‌دهد چگونه فعالیت خزیدن Google از 11 نوامبر 2021 کاهش یافته است.

 

اگرچه کاهش سرعت ایندکس روی همه سایت‌ها تأثیر نمی‌گذارد، بسیاری در توییتر و ردیت موافق هستند که چیزی در Google در رابطه با نمایه‌سازی تغییر کرده است و آن را با اسکرین شات‌هایی از فعالیت Googlebot ثابت می‌کنند.

 

شواهد کاهش خزیدن

شواهد حکایتی از ناهنجاری‌های خزیدن گوگل در رسانه‌های اجتماعی انباشته شده است. مشکل رسانه‌های اجتماعی این است که می‌توان به معنای واقعی کلمه هر مشاهده‌ای در مورد Google انجام داد و تقریباً تضمین می‌شود که موافقت خود را دریافت کند.

 

Anecdotal جالب است اما به خوبی مشاهدات مبتنی بر داده نیست، چیزی که اخیراً در توییتر ظاهر شد.

 

یکی از بنیانگذاران سرویس تجزیه و تحلیل خزنده و گزارش Seolyzer (@Seolyzer_io) نموداری از رفتار خزیدن Google را پست کرد که نشان دهنده کاهش چشمگیر فعالیت خزیدن از 11 نوامبر بود.

 

او پست کرد:

 

«Googlebot در اعتصاب است! Googlebot از 11 نوامبر در ساعت 6 عصر (GMT) فعالیت خزیدن خود را در بسیاری از سایت‌های بزرگ به شدت کاهش داده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد